Met een verhaal heb je goud in handen

Wil jij je zichtbaarheid online vergroten? Wil je dat je doelgroep verslingerd raakt aan jouw merk? Wil je meer volgers, investeerders, klanten, fans? Dan is een goede contentstrategie onmisbaar.

Veel merken hebben een mooi verhaal, maar die zit vaak een beetje verstopt onder technische specificaties: onder het hoe en het wat. Terwijl in het WAAROM zoveel mooie verhalen zitten waarmee je harten kunt veroveren.

Storytelling strategisch inzetten

Een effectieve strategie begint met een goed verhaal. Met goede teksten en aantrekkelijke verhalen maak je verbinding met je doelgroep. Storytelling zorgt ervoor dat klanten, volgers en investeerder zich bij je merk willen aansluiten.

Goede storytelling is het slim inzetten van een aantrekkelijk, herkenbaar verhaal. En dat verhaal gaat niet per se over jou, maar wél over je klanten. Zij moeten zich er tenslotte in herkennen.

Ik help je te ontdekken wat jouw kernboodschap is, hoe je die in aantrekkelijke content kunt gieten en hoe je jouw strategie praktisch kunt implementeren. Niet zomaar wat doen dus, maar slim gebruikmaken van tekst en content. Zo word je zichtbaar, vindbaar en herkenbaar.

Als freelance copywriter neem ik het schrijfwerk voor je uit handen:

  • Merkverhalen: dit is je bestaansrecht. Hier begint ALLES mee
  • SEO-teksten: zodat je gevonden wordt op de juiste termen
  • Social media marketing: aantrekkelijke posts strategisch ingezet
  • E-mailmarketing: direct communiceren met je eigen publiek
  • PR-acties: geef journalisten wat ze willen: een spannend, relevant en urgent verhaal
  • Offline teksten: vertel je verhaal óók op je verpakkingen, in je flyers, advertenties, brieven, je merchandise etc.
Aan de slag!